اکبرزاده، فریدون. محمدی، صیاد، (1396)، "نقش دیپلماسی رسانهای در روابط بین الملل و سیاست خارجی دولتها"، اولین کنفرانس بین المللی علوم اجتماعی، تربیتی علوم انسانی و روانشناسی، تهران، شرکت بین المللی کوشا
بیگدلو، مهدی. (1397). "تأثیر توئیتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران". مطالعات رسانههای نوین, 4(13), 215-258
دهقان بنادکی، فاطمه. نصیری زاده، نوید. (1398). "چالشهای فضای مجازی و راهکارهای سیره رضوی"، همایش علمی فرهنگ رضوی و بانوان فرهیخته و نیکوکار- بزرگداشت بانو ستی فاطمه، یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
سلطانی فر، محمد. هاشمی، شهناز. خانزاده، لیلا. (1391). "نقش دیپلماسی رسانهای در حفظ منافع ملی کشور". 197 فصلنامه راهبرد اجتماعی و فرهنگی (4)،1-197-224.
سلیمی، حسین. وهاب پور، پیمان. (1397). "توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر". مطالعات رسانههای نوین, 4(14), 66-108
ظهوریان، میثم، لگزیان، محمد. (1394). "الگوی مدیریتی شبکهسازی تشکلها و فعالان فرهنگی؛ تحلیل شبکه مضامین". اندیشه مدیریت راهبردی، 8(2)، 35-65.
عابدی جعفری، حسن، تسلیمی، محمدسعید، فقیهی، ابوالحسن، شیخزاده، محمد. (1390). ت"حلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی". اندیشه مدیریت راهبردی، 5(2)، 151-198.
عقیلی، سید وحید، قاسم زاده عراقی، مرتضی. (1394). "رسانههای اجتماعی؛ چیستی، کارکردها و چالشها". مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 8(1)، 21-36.
فرهنگی، علی اکبر، قرائتی، علیرضا، کربلایی حاجی اوغلی، حسن. (1394). "دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولتها در جوامع معاصر". مطالعات رسانهای، 9 شماره 1(پیاپی 24)). 89-99.
نظیف، مجتبی، ظاهری، علیرضا. (1397). "نسل جدید موافقتنامه های بین المللی؛ برجام". پژوهش حقوق عمومی, 19(58), 165-192
Abdullakkutty, K. P. (2018). “Internationalizing Social Media: The Case of'Twiplomacy'in India and Russia”. IUP Journal of International Relations, 12(1), 7-23.
Ahern, Liz & Feller, Joseph & Nagle, Tadhg. (2016), “Social media as a support for learning in universities: an empirical study of Facebook Groups”, Journal of Decision System, Vol 25, pp. 35-49. Taylor & Francis Group.
Attride-Stirling, J. (2001), “Thematic Networks: An Analytic Tool for Qualitative Research”, Qualitative Research, Vol. 1, No. 3, Pp. 385-405.
Berkman, P. A., Lang, M. A., Walton, D. W., & Young, O. R. (2011).” Science diplomacy”. Antarctica, Science and the Governance of International Spaces.
Bjola, C., & Kornprobst, M. (2018). “Understanding international diplomacy: theory, practice and ethics”. Routledge.
Bovet, A., Morone, F., & Makse, H. A. (2018). “Validation of Twitter opinion trends with national polling aggregates: Hillary Clinton vs Donald Trump”. Scientific reports, 8(1), 8673.
Boyatzis, R. E. (1998), “Transforming qualitative information: thematic analysis and code development”, Sage.
DePaula, N., Dincelli, E., & Harrison, T. M. (2018). “Toward a typology of government social media communication: Democratic goals, symbolic acts and self-presentation”. Government Information Quarterly, 35(1), 98-108.
Dumčiuvienė, Aušra (2016), “Twiplomacy: the meaning of social media to public diplomacy and foreign policy of Lithuania”, Lithuanian Foreign Policy Review, vol. 35.
Enli, G. (2017). “Twitter as arena for the authentic outsider: Exploring the social media campaigns of Trump and Clinton in the 2016 US presidential election”. European journal of communication, 32(1), 50-61.
Francia, P. L. (2018).” Free media and Twitter in the 2016 presidential election: The unconventional campaign of Donald Trump”. Social Science Computer Review, 36(4), 440-455.
Gross, J. H., & Johnson, K. T. (2016). “Twitter taunts and tirades: Negative campaigning in the age of Trump”. PS: Political Science & Politics, 49(4), 748-754.
Haidar, J. I. (2017). “Sanctions and export deflection: evidence from Iran”. Economic Policy, 32(90), 319-355.
Kurbalija, J. (2008). “The World Summit on Information Society and the Development of Internet Diplomacy”. In Global Governance and Diplomacy (pp. 180-207). Palgrave Macmillan, London.
Monti, F., Frasca, F., Eynard, D., Mannion, D., & Bronstein, M. M. (2019).” Fake News Detection on Social Media using Geometric Deep Learning”. arXiv preprint arXiv:1902.06673.
Ott, B. L. (2017). “The age of Twitter: Donald J. Trump and the politics of debasement”. Critical studies in media communication, 34(1), 59-68.
Pond, P., & Lewis, J. (2019). “Riots and Twitter: connective politics, social media and framing discourses in the digital public sphere”. Information, Communication & Society, 22(2), 213-231.
Rao, H. N. (2019). “The role of new media in political campaigns: A case study of social media campaigning for the 2019 general elections”. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 8(4), 228-240.
Ryan, G. W. & Bernard, H. R. (2000), “Data Management and Analysis Methods”,In Denzin, N. K. & Lincoln, Y. S. (Eds.), Handbook of qualitative research (Pp.769-802.), Thousand Oaks, CA: Sage.
Šimunjak, M., & Caliandro, A. (2019). “Twiplomacy in the age of Donald Trump: Is the diplomatic code changing?”. The Information Society, 35(1), 13-25.
Stolee, G., & Caton, S. (2018). “Twitter, Trump, and the Base: A Shift to a New Form of Presidential Talk?”. Signs and society, 6(1), 147-165.
Yakushiji, T. (2009). “The potential of science and technology diplomacy”. Asia-Pacific Review, 16(1), 1-7.
Grech, O. (2006). Virtual Diplomacy. Diplomacy of the Digital Age. University of Malta, 37.