• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش های روابط بین الملل

  1. صفحه اصلی
  2. ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران

    نویسندگان

    • رضا سیمبر 1
    • علی ایلخانی‌پور 2

    1 استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه گیلان

    2 استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان

,
  • مشخصات مقاله
  • مراجع
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • اشتراک گذاری

چکیده

یکی از راه‌های بهبود کیفیت آموزش روابط بین‌الملل و علوم سیاسی در دانشگاه‌های کشور آگاهی دقیق و جامع از نقاط قوت و ضعف گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع کاستی‌ها و ارتقای نقاط قوت آنهاست؛ ازاین‌رو ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی یکی از راه‌های تحقق این مهم است. ارزیابی درونی گروه‌ها یکی از شیوه‌هایی است که استفاده از نتایج حاصل از آن می‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش رشته کمک کند. بررسی این مهم مستلزم استفاده از نقطه‌نظرات دانشجویان، استادان و کاربرانی است که در ارتباط مستقیم با این الگو قرار خواهند گرفت. در این مقاله نویسندگان با استفاده از کار پیمایشی به ارزیابی درونی روش آموزش سنتی روابط بین‌الملل در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری این دانشگاه و شناسایی نقاط قوت و ضعف این شیوه آموزش پرداخته‌اند.

کلیدواژه‌ها

  • برنامه ریزی آموزشی
  • ارزیابی درونی کیفیت آموزش و پژوهش
  • XML
  • اصل مقاله 392.25 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
مراجع
بازرگان، عباس (1387). ارزشیابی آموزشی. چاپ ششم، هران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه­ها(سمت).
بازرگان، عباس، حجازی، یوسف، اسحاقی، فاخته (1386) فرایند اجرای ارزیابی درونی در گروه­های آموزشی دانشگاهی، چاپ اول، تهران: دوران.
بازرگان، عباس، یوسف، حجازی، اسحاقی، فاخته (1387). راهنمای گام به گام ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی. چاپ اول، تهران: موسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
فراستخواه، مقصود (1388). ارزیابی کیفیت آموزش عالی. چاپ اول، تهران: موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی.
مقاله نامه فارسی
پرداختچی، محمد حسن و همکاران(1386). تاثیر ارزیابی درونی در بهبود کیفیت دانشگاهی:تجربه دانشگاه شهید بهشتی. در سومین مجموعه مقالات همایش ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی، چاپ اول، تهران: مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران، صص70-45.
    • تعداد مشاهده مقاله: 274
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 205
پژوهش های روابط بین الملل
دوره 3، شماره 9 - شماره پیاپی 9
9
آذر 1392
صفحه 9-36
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 392.25 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 274
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 205

APA

سیمبر, رضا, & ایلخانی‌پور, علی. (1392). ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران. پژوهش های روابط بین الملل, 3(9), 9-36.

MLA

رضا سیمبر; علی ایلخانی‌پور. "ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران". پژوهش های روابط بین الملل, 3, 9, 1392, 9-36.

HARVARD

سیمبر, رضا, ایلخانی‌پور, علی. (1392). 'ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران', پژوهش های روابط بین الملل, 3(9), pp. 9-36.

VANCOUVER

سیمبر, رضا, ایلخانی‌پور, علی. ارزیابی درونی گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران. پژوهش های روابط بین الملل, 1392; 3(9): 9-36.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©